joi, 14 mai 2009

E la moda

In primu rand sa ma prezint pentru prima si ultima data, salut sunt Radu, sau daca voi gasiti ceva mai bun puteti sa imi spuneti. Am inteles ca in ultimu timp daca nu ai blog nu esti cool, nu esti la moda si m-am decis sa vad si eu cum e sa fii la moda.... "E la moda" asa imi spun toti prietenii mei care au blog dar "De ce???" ...
Toate ca toate acest blog pe scurt nu va fi un blog in care eu incep sa imi exprim eu sentimentele zilnice, nu o sa va spun ce am facut eu azi ( in afara de stat degeaba si sa beau bere nu fac ceva mai important, daca e ceva o sa ma laud). Pe acest blog va domina exprimarea libera, o sa critic alaturi de voi arta, dar si persoana, tot ce vreau sa fac aici sa fie dus la extrem dar sa fie lucruri reale, nu sa incep sa scriu poezii sau sa pun melodii ca sa dau apa la soricei.
Sper sa fiu destul de clar, poate nu reusesc acum pentru ca sunt la inceput de drum.

P.S il rog pe prietenul meu Razvan ( salutari ) sa ma ajute ca sunt si eu mic si Razvane vreau sa fiu la moda!!! Oare?

2 comentarii: