sâmbătă, 23 mai 2009

Limba romana

A venit timpul si pentru a doua postare a mea pe blog ... ma bucur ca inca nu am ajuns la moda, inca nu am popularitate in grupul vostru... acum sa revin la titlu Limba romana .... Il mai tineti minte pe Prunteanu ???( Dumnezeul sa-l ierte).... a fost a cea persoana de care sincer radeam cand gesticula la tv ca limba romana e frumoasa nu ii trebuiesc alte cuvinte, e melodioasa, armonioasa, etc .... avea dreptate... Nu de alta scriu dar pe zii ce trece sunt tot mai oribilat, imi pun semne de intrebare ce dracului au cei de varsta mea, cei mai mici ca mine, sau poate mai mari de la fiecare fraza, expresie pun un OMG, FUCK, LOL, etc ... am mai auzit o varianta la lol dar sincer am uitat care era asa penibil... de ce nu pot folosii limba romana care ar suna mai bine Vai Doamne!!! Fututi!!! sau pur si simplu sa razi nu sa spui LOL, parca cand spui LOL vrei sa razi dar nu poti ca gluma e proasta ca si expresia!!! Avem o limba mult mai melodioasa trebuie folosita nu pierduta, cum ne-am obijnuit sa pierdem orice valoare din aceasta tara.
Ca intrebare de final Suck my dick sau Sugi pula ???

P.S Exprimarea libera este permisa imi asum orice risc !!!

2 comentarii:

  1. vezi tu bai radule cum e cu tara asta...toate merg prost, chiar si globalizarea e inteleasa prost...noi am inteles prin globalizare sa renuntam la identitatea, la originea, la obiceiurile noastre si sa le imprumutam (intr-un mmod foarte prost) pe cele de 'afara'...vezi halloween, valentine's day si toate cacaturile de genu....acelasi lucru e valabil si cu limba romana.....asta e tara in care traim..sau mai bine spus, astia sunt oamenii cu care traim...

    referitor la intrebare (si la tot postul ...cei de la Parazitii au sintetizat perfect chestia asta... YOU HAVE A BUBA, SUCK MY PULA

    RăspundețiȘtergere
  2. Razvane ma stii bine si stii ca mereu cand auzeam de halloween si valentine's day mi se urca sangele in cap ... de asta o sa lupt si o sa pun mereu posturi referitoare la tara noastra !!! apropo iar o sa ne certam vine votarea :)

    RăspundețiȘtergere