marți, 2 iunie 2009

5,6 sau 7 Iunie???

Repet 5, 6 sau 7 Iunie??? Stiti ce se intampla??? Pe nu unii sigur nu ii intereseaza sau "ii doare in cot" cum zice Badea, dar pe mine ma intereseaza.. Sigur prietenul meu Razvan asteapta de la mine o replica, cu siguranta vine in seara asta Razvane, stii doar ca nu pot sta cu mainile in san ( poate ne vedem la o bere baaa ). Sa revin la subiect ... fratilor vin alegerile euro-parlamentare, sigur nu avem pe cine vota decat psd, pnl, pds, eba , jiji, etc, etc, etc.... deci ce facem?????? mergem al vota??? DA mergem si anulam votul dar votam nu conteaza ce ca nu avem ce defapt decat votul in alb sau sa candidam noi impotriva hienelor din tara noastra care se cred parlamentari !!!!
Va rog nu intelegeti gresit dar mergeti la vot, votul in alb sau anulati buletinul de vot!!!
Nu le lasati lor posibilitatea sa va foloseasca numele si semnatura fara ca noi sa stim!!!

Politicieni niste constipati/ Noi nu vrem niste cacati!!!!

Razvane sunt pe masura???

4 comentarii:

  1. Radule, daca vrei "sa nu stai cu mainile in san", pai atunci gaseste un partid/o persoana, gaseste un plan electoral, un proiect, o idee pe care sa o susti si pe care sa o votezi! pe care sa o promovezi!!! votul anulat sau votul in alb nu ajuta cu absolut nimic....ok sa presupunem ca iti fura votul? asa, si??? cu sau fara votul meu furat, cineva tot iese, cineva tot va ajunge in parlamentul european...cineva din cacatii astia care candideaza de 20 de ani, care isi imping de la spate copiii, care si-au asigurat 3 generatii dupa ei si vor in continuare sa suga sangele poporului....daca ar fi cel putin UNUL care sa merite, atunci ar merita si efortul de a vota sau macar de a le exctude posibiltatea sa-mi fure votul (printr-un vot alb sau anulare de buletin) dar atata timp cat oricine ar iesii, efectul/concluzia/consecinta este aceiasi, nu merita nici macar asta!!!

    traim in tara in care pamenii au iesit la vot anul trecut pentru a le-o trage PDS-istilor votand PDL si invers iar dupa alegeri astia si-au dat mana si ai facut un guvern comun si..practic au dat muie toturor celor care au iesit la vot!!!

    DE CE SA IES LA VOT!!!!

    DA! VREAU SA-MI FURE VOTUL! VREAU SA AJUNGE CEL MAI MARE COCALAR IN PARLAMENTUL EUROPEAN!
    VREAU CA MORAL SA NU MA SIMT DELOC LEGAT DE CACATUL IN CARE ESTE SI SE VA CUFUNDA IN CONTINUARE TARA ASTA!!!

    am ajuns la concluzia ca sunt genul de patriot care vreau sa imi iubesc tara strict pentru frumusetile ei geografice, dar sa o fac de undeva de afara!!! sa vin in tara doar in vizita! si iau foar in serios varianta plecarii, dupa ce termin facultatea!!!

    cred ca am scris destul :D

    zi faina ROCKREE..si da, tre sa dai o bere...asa de masina noua!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba m-ai lasat mut :)) berea o dau ca a venit masina ... Bei stii care e problema ca daca dai votul in alb nu e bine sa faci dar sa il anulezi sa pui multe multe stampile e bine sa faci!!! De ce? pentru ca daca se ajugne la un procent mare de tot se anuleaza euro-parlamentarele, se repeta votul!!! asta ar fi bine dar cu siguranta nu se ajunge aici!! Si stii de ce ma mai duc la vot ca in '89 s-a vrut libertate si s-a murit pentru ea, noi acum avem libertatea de a alege persoana sau partidul ca nu alegi nici una si anulezi e problema ta, dar gandestete la cei care au murit atunci pentru tine pentru mine ca sa ne putem bucura de libertate sa ma duc cand vreau in Grecia, Franta, etc sa pot alege pe cine vreau.... Dar acum de asta e libertate sa alegi tu ce vrei sa faci cu viitorul tau... e decizia ta de a merge sau a nu merge la vot . dar gandestete e din ce in ce mai rau un semnal se poate trage prin a-ti anula votul eu zic sa faci asta !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu cred ca ar trebui sa il lasi gol...voteaza un necunoscut, ca si asa e ca si cum ai trage la loz in plic...eu votez cu Partidul Verde, sau Verzilor, sau ecologist deoarece imi place culoarea(alt argument nu am)... si poate se gaseste cineva din acest partid mai bun decat ceilalti

    sa nu crezi ca sunt in campanie electorala si fac parte din aceste partide, dar asta e opinia mea

    sper ca nu te superi daca o sa te urmaresc si eu din cand in cand, vorba aceea Nu zgaieti, pagadi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma supar, doar ca eu o sa postez rar ca nu vreau sa fiu la moda :)) ca prietenul meu razvan care cauta sa fie celebru :)

    RăspundețiȘtergere